Ara el nostre barri es posa guapo

La Regidoria d’habitatge i el Consorci Riba, en concret des del “Programa d’Integració Social i Igualtat d’Oportunitats”, s’està duent a terme un projecte comunitari, “Ara, el nostre barri es posa guapo” dintre de la zona dels habitatges socials del Camp Redó.

Més informació a la notícia de la web de la Iniciativa Urbana.

2 Comments:

  1. Ara el nostre barri es posa guapo

    El YA barrio es guapo
    YA, muy guapo, pero que pueden hacer para que lo sea más.
    Hay un parque en el edificio del número 13 de Carretera de Valldemossa, si en el que tenéis tan POMPOSA oficina. En el cual cada día hay un maratón de DROGO DE PENDIENTES, enfermos al fin y a la postre, pero no por eso tienen excusa para dejar toda sus basura e inmundicias, por el suelo. BOTELLAS ROTAS RESTOS DE PORRO, ORINAN en los portales. Por la tarde noche se lo toman como si fuera su DORMITORIO, para sus relaciones, en fin que les voy a contar más. Pueden verlo ustedes., pero ojos que no ven corazón que no siente, Si se da parte a la policía, entre que tardan más de 45 minutos de reloj y que no les pueden hacer nada. Pues eso a jorobarse y aguantar. Porque no les ceden su local para su esparcimiento emborracharse himeneo?

    JA, molt maco, però que poden fer perquè ho sigui més.
    Hi ha un parc a l’edifici del número 13 de Carretera de Valldemossa, si en el que teniu tan pompós oficina. En el qual cada dia hi ha una marató de droga de PENDENTS, malalts per fi ia la fi, però no per això tenen excusa per deixar totes les seves escombraries i immundícies, per terra. Ampolles trencades RESTES de porra, orina en els portals. A la tarda nit s’ho prenen com si fos la seva DORMITORI, per a les seves relacions, a fi que els explicaré més. Poden veure vostès., Però ulls que no veuen cor que no sent, Si es dóna part a la policia, entre que tarden més de 45 minuts de rellotge i que no els poden fer res. Doncs això a gepes i aguantar. Perquè no els cedeixen el seu local per a la seva esbarjo emborratxar Himeneu?

  2. SI, MUY GUAPO, pero cuando se limpie si dejan que la gentuza haga lo que hace hasta ahora para que limpiar?, tiran por la ventana TODO, TODO Y TODO desde orina hasta toda clase de inmundicia, y hacen de cuerpo en las isletas que quieren limpiar, pero recuerdo que esos que ensucian (sobre todo ocupas, ejemplo 1er piso C/ Infante Pagano nº 25), si no echan a esos no vale la pena limpiar.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>